Στο πλαίσιο της διδασκαλίας του μαθήματος Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία στο τμήμα Α5 του Σχολείου μας κατά το σχολικό έτος 2024-2025 οργανώθηκαν και εφαρμόστηκαν δραστηριότητες δημιουργικής γραφής. Στόχο της δράσης αποτέλεσε η δημιουργική και βιωματική επαφή με τα αρχαία κείμενα καθώς και η αποφυγή προσκόλλησης στη μηχανιστική απομνημόνευση της μετάφρασης των αρχαίων κειμένων. Στο τέλος κάθε ενότητας οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Α5, με αφετηρία τις μεταφράσεις των αρχαίων κειμένων, παρήγαν κείμενα, που εντάσσονται σε ποικίλα κειμενικά είδη (δημοσιογραφικά, επιστολικά, δικανικά) και υποδύθηκαν διάφορους ρόλους μέσω της δραματοποίησης. Με τον τρόπο αυτό επιδιώχθηκε και επιτεύχθηκε η γλωσσική καλλιέργεια των μαθητών, η καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και ο μεγαλύτερος δυνατός βαθμός της αρχαιογνωσίας. Επικουρικά ανατέθηκε σε μαθητές/ μαθήτριες να ερευνήσουν και να παρουσιάσουν πολιτιστικά στοιχεία της περιόδου του Πελοποννησιακού Πολέμου, όπως τα νομίσματα, τους τύπους πλοίων, πολεμικά όπλα, καθώς και παρουσίαση παράλληλων κειμένων. Η δράση εφαρμόστηκε από τη φιλόλογο του σχολείου Μπάρτζου Στυλιανή.